INTREBARI FRECVENTE

Ce se intampla cu datele mele personale?

Conform politicii de protejare a informatiilor, noi putem oferi partilor terte anumite date generale preluate din formularul de inregistrare, dar nu date personale de identificare, cu exceptia cazurilor in care acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile juridice.

 

Pot face comanda telefonica?

Da. Numerele de telefon la care ne poti contacta sunt: 0726.488.488 / 0765.822.827, intre orele 9:00 – 18.00, de luni pana vineri.

 

Cum se procedeaza cu comenzile?

Comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil, fara a depasi o zi lucratoare de la primirea comenzii. Insa pot aparea intarzieri in perioadele aglomerate.

Comenzile efectuate pana in orele 15:00 vor fi livrate ziua urmatoare. Comenzile plasate dupa orele 15:00 vor fi livrate in maxim 72 de ore de la confirmarea telefonica.

Comenzile vor fi livrate in ordinea intrarii, in limita stocului disponibil. Disponibilitatea fiecarui produs este actualizata periodic, dar exista totusi posibilitatea comandarii unui produs care nu se mai afla in stoc. Daca doresti produse care nu sunt in stoc trebuie sa iti faci un cont pentru a pune produsul pe lista de asteptare.

Cand vom primi produsul dorit pe stoc, vei fi notificat pe adresa de e-mail. Astfel vei putea confirma anularea sau livrarea comenzii. In situatii speciale (sarbatori, perioade de varf etc.) pot aparea intarzieri in operatiunile de prelucrare si livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate in weekend si in perioada sarbatorilor legale.