Cum a decurs Black Friday la BMan!

Cum a decurs Black Friday la BMan!

DISTRIBUIE POVESTEA NOASTRA PRIETENILOR TAI

Inca de la aparitia BMan in mediul online, ne-am obisnuit sa organizam, an de an, mult asteptatul eveniment de Black Friday. Reduceri, oferte si surprize, asta am inclus si anul acesta in ceea ce am pregatit pentru voi in materie de haine si accesorii pentru barbati. Deoarece suntem mereu atenti si receptivi la dorintele si preferintele voastre, am creat oferte pentru unele dintre cele mai achizitionate produse si pachete din gama noastra. Dupa doua zile pline ne-am luat un moment de respiro, am tras linie si am analizat care a fost mersul lucrurilor. Daca esti curios sa afli despre cateva cifre si date statistice, iata, mai jos, un raport marca BMan.

 

Cum ne-am pregatit

Stim cat de important a devenit evenimentul Black Friday si cat de asteptat este de catre toti romanii. Astfel, nu puteam rata ocazia de a ne rasplati clientii pentru devotamentul de care au dat intotdeauna dovada fata de produsele si serviciile noastre. Am croit unele dintre cele mai avantajoase si ofertante reduceri, care sa ajunga chiar si la cel mai pretentios cumparator. Am anuntat inceperea zilelor de Black Friday din timp, prin intermediul newsletters, care au fost trimise automat tuturor celor abonati la e-mailul nostru. Am aplicat produselor de pe site reduceri de pana la 40%, iar tinutelor reduceri de pana la 60%. Mai mult, fiecare achizitie de cel putin 250 de lei a introdus automat fiecare cumparator intr-o tombola, ai carei castigatori vor fi extrasi pe data de 6 decembrie, ca un cadou de Mos Nicolae. Marele premiu al tombolei consta intr-o tinuta creata special pe masura si dorintele celui norocos.

 

Raportare statistici Black Friday

Dupa cum bine stii, startul Black Friday a fost dat la BMan de pe data de 13 noiembrie, incepand cu ora 00:00. Conform statisticilor noastre, minutul de aur a fost marcat la ora 00:04, atunci cand a fost inregistrata prima comanda, la 2,25 secunde. Cel mai vandut dintre produse a fost paltonul BMan negru 094, iar cea mai cumparata tinuta a fost Tinuta Smart Casual BMan 1700 compusa din cinci produse: jeans din denim albastru Comfort Fit, camasa din bumbac 100% tip flanel, vesta impermeabila cu doua fete, ghete kaki tip army din mix de piele naturala si piele intoarsa si ciorapi verzi din 100% bumbac mercerizat. Cel mai scump produs achizitionat de pe site-ul BMan a fost Pachetul Business BMan 001, care include 10 piese, cu care pot fi create 10 tinute diferite. Pachetul a putut fi achizitionat la pret redus, cu doar 4500 lei.

Cei mai acivi in acest an au fost barbatii, in proportie de 67%, urmati de femei, in proportie de 33%. In medie, fiecare a cumparat in valoare de 344 lei. Timpul cel mai activ petrecut pe site a fost inregistrat in sectiunea de Tinute, care a fost vizualizata prima, de catre 38.000 de persoane, dezvaluind astfel interesul consumatorului BMan.

 

Suntem de parere ca si anul acesta, luand in calcul situatia neprietenoasa in care ne aflam, Black Friday a fost un real succes la BMan. Le multumim tuturor celor care au plasat comenzi pe site si promitem sa desfasuram in continuare campanii si sa introducem oferte si produse noi, pentru gustul fiecaruia. Dare to be the man!

DISTRIBUIE POVESTEA NOASTRA PRIETENILOR TAI

Articol scris de: DigitalPoint

ALTE ARTICOLE