Povestea BMan – un brand romanesc, pentru romani

Povestea BMan – un brand romanesc, pentru romani

DISTRIBUIE POVESTEA NOASTRA PRIETENILOR TAI

Sa fie BMan doar un magazin online de haine pentru barbati sau un fashion statement in moda masculina? Pe langa camasi, sacouri sau pantaloni, la BMan promitem sa oferim experiente unice cumparatorilor, atunci cand isi aleg tinutele. „Primul brand romanesc care aduce tehnologia in moda, transformand stilul barbatesc intr-o realitate simpla si atractiva”, ne place sa spunem despre BMan.

Povestea BMan

Povestea BMan a inceput in anul 2010, cu un magazin de 32 metri patrati, care s-a transformat in 2014 intr-un spatiu de 183 metri patrati. Magazinul online, Bman.ro si-a facut aparitia in anul 2015, si ne-a adus castiguri suficiente pentru a ne infiinta un atelier de croitorie, in care sa putem crea magie cu hainele si accesoriile pentru barbati. In momentul de fata exista o fabrica, loc in care se realizeaza design-ul si produsele propriu zise.

Principalele valori care ne caracterizeaza sunt transformare, pasiune, focus si angajament, caracteristici dupa care brand-ul nostru se ghideaza atunci cand vine vorba despre crearea si vanzarea produselor.

Ne place sa iesim din tipare si ne propunem sa aducem un suflu nou in aceasta sfera a comertului cu imbracaminte pentru barbate. Suntem convinsi ca BMan este primul brand romanesc care aduce tehnologia in moda, transformand stilul barbatesc intr-o realitate simpla si atractiva. Nu doar ca produsele sunt de calitate superioara, dar si experienta pe care o poti dobandi cumparand de la noi te va determina cu siguranta sa revii.

Cine este barbatul BMan?

In ceea ce priveste target-ul, publicul tinta este format din barbati romani, din mediul urban, cu varste variate, cuprinse cel mai adesea  intre 27-40 de ani, care activeaza intr-un mediu profesional de tip corporate sau freelancing. In privinta costurilor, suntem de parere ca BMan pune spre vanzare produse premium, la preturi medii, accesibile pentru aproape toate buzunarele.

 BMan lupta alaturi de romani

In contextul pandemiei actuale, foarte multe firme au fost nevoite sa isi inchida portile, unele apeland la reducerea numarului de angajati sau scaderea salariilor. Pentru a evita acest lucru si a ne pastra locul pe piata, am cazut de acord ca trebuie sa ne reinventam. Procesul de re-branding a constat in schimbarea specificului firmei, adica trecerea de la productia de imbracaminte pentru barbati, la productia de combinezoane, atat de necesare personalului medical din tara. Toti membrii echipei s-au conformat si au trecut de la posturi precum cel de manager, la croirea sau livrarea combinezoanelor. Doar impreuna, prin munca si dedicare am reusit sa salvam soarta BMan, ajutand, in acelasi timp, speram noi, cat mai multi romani.

BMan este creat de catre romani, pentru toti barbatii din tara si nu numai. Site-ul nostru este mereu actualizat cu cele mai noi si in tendinte piese vestimentare si accesorii masculine. Fie ca ai nevoie de un outfit de zi cu zi sau o tinuta de gala, la BMan gasesti piese pentru toate gusturile. Intra pe site-ul BMan si arunca o privire la colectiile noastre. Suntem recunoscatori clientilor nostri si le promitem sa continuam sa ii impresionam in viitor, la fel ca pana acum.

 

DISTRIBUIE POVESTEA NOASTRA PRIETENILOR TAI

Articol scris de: DigitalPoint

ALTE ARTICOLE